🖤 Cel mesec norih Black Friday popustov 👉🏻 -> ! Preverite
Telefonska naročila: 02 620 08 80 pon - pet: 8:00 do 16:00
FAQ   •  Načini plačila   •  Dostava   •  Garancija   •  Kontakt
  • Telefonska naročila
    02 / 62 00 880Brezplačna dostava za
    za izdelke v posebni ponudbi!
X

Zaposlimo

POSLOVNI/A ASISTENT/KA – POMOČNIK/CA V ADMINISTRACIJI

Si motivirana, organizirana oseba in te veseli razgibano delo? Imaš željo po osebni rasti in želiš dokazati svoj potencial v našem podjetju? Potem je ta zaposlitveni oglas kot nalašč zate.

Iščemo sodelavca, ki želi sodelovati in napredovati v kolektivu PRINTINK.si - spletni trgovec leta 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 in 2019 v kategoriji "Šola in pisarna". Pridruži se mladi in motivirani ekipi, podkrepljeni z znanjem in željo po napredku.

Si samostojna, komunikativna, natančna in fleksibilna oseba? Potem beri dalje.

Opis dela:

Naloge in odgovornosti:

    • podpora pri operativnih dnevnih procesih,
    • analiza trga in optimizacija nabavne verige,
    • komunikacija z domačimi in tujimi dobavitelji,
    • pridobivanje in primerjava ponudb dobaviteljev,
    • obdelovanje in vnos artiklov v poslovni program,
    • sodelovanje pri pripravi marketinških aktivnosti,
    • pregledovanje plačil,
    • knjiženje blagovnih in zbirnih računov,
    • klicanje strank glede zamude pri plačilih,
    • izdajanje dobavnic, računov, dobropisov, avansnih računov, …
    • sprejemanje, razvrščanje in odpošiljanje pošte,
    • urejanje in shranjevanje poslovne dokumentacije,
    • ostala dela po navodilih nadrejenega.

Prijavo pošljite le, če ste natančna in komunikativna oseba. Prednost imajo kandidati s področja poznavanja financ in nabave.

Naše zahteve in pričakovanja:

    • zaključena vsaj V. stopnja izobrazbe,
    • poznavanje dela z računalnikom in osnovnimi pisarniškimi programi,
    • napredno poznavanje orodij MS Office,
    • aktivno znanje vsaj enega tujega jezika (angleškega, nemškega in/ali hrvaškega jezika),
    • izkušnje iz dela s strankami,
    • sposobnost reševanja problemov,
    • sposobnost kritičnega in analitičnega razmišljanja,
    • proaktivnost, organiziranost, zanesljivost ter zmožnost dela v timu,
    • zanesljivost, natančnost, komunikativnost, samoiniciativnost,
    • opravljen vozniški izpit B kategorije.

Prednosti bodo imeli kandidati/ke:

  • z izkušnjami v administraciji,
  • z izkušnjami v nabavi,
  • z znanjem iz področja financ ter računovodstva.

Nudimo:

  • delo v mladi, dinamični ekipi,
  • varno in stabilno delovno okolje,
  • enoizmensko delo,
  • delo v pisarni,
  • redno delovno razmerje s poskusno dobo 4 mesecev,
  • stimulativno plačilo.

Svojo prijavo in življenjepis (CV), vključno z morebitnimi referencami, pošljite najkasneje do 12. 8. 2022 na elektronski naslov delo@tehit.net.


Iščemo sodelavca, ki želi sodelovati in napredovati v kolektivu PRINTINK.si - STL leta 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 in 2019.

Priključitev obstoječi ekipi in možnost zaposlitve za nedoločen čas. Plačilo po dogovoru, sestavljeno iz osnovne plače ter variabilnega dela odvisnega od uspešnosti.

Svojo prijavo in življenjepis (CV), vključno z morebitnimi referencami, pošljite najkasneje do 12. 8. 2022 na elektronski naslov delo@tehit.net. Po pregledu prejetih prijav bomo, na osnovi lastnih kriterijev, ustrezne kandidate povabili na osebni razgovor.

 

Lokacija dela: Slovenj Gradec, Koroška