Ko se potrošnik odloča o tem, ali uporabiti kompatibilne oziroma ponovno polnjene proizvode za svoj tiskalnik obstaja skrb, da se bo z uporabo kompatibilnih kartuš izničila garancija? Čeprav bodo službe za odnose z javnostmi pri proizvajalcih največkrat poskušale ustrahovati stranke, da bi verjele, da garancija velja le, če uporabljate originalne produkte, pa to ne drži.
Leta 1975 je bil v ameriškem kongresu sprejet zakon, ki nasprotuje zakonu o preklicu garancije oziroma sporazumu o omejitvi odgovornosti, v kolikor potrošnik želi ponovno polnjene ali kompatibilne kartuše. Besedilo v zakonu z imenom Magnuson-Mossov akt o izboljšavi garancije, katerega so poimenovali po demokratičnem predstavniku, ki je akt v zakonu predlagal in govori o tem, da ko se tiskalnik kupi in se lahko začne garancija izvajati, več ni možno spreminjati ali razveljaviti zakonov.
Drug namen tega zakona je bil tudi, da mora biti garancija podrobno opisana v bolj razumljivem načinu, ki zagotavlja Zvezni komisiji za trgovino jasne pogoje in boljši način zaščite potrošnikov v Združenih državah Amerike.
Nekateri proizvajalci se bodo še vedno poskušali izogniti uveljavljanju garancije, kadar bo potrošnik uporabljal proizvode, ki niso originalni, v upanju, da potrošnik ne pozna zakona. Lahko, da bodo celo rekli, da imajo kompatibilne oziroma ponovno polnjene kartuše in tonerji slabšo sestavo črnila ali prahu v sebi, kar sploh ne drži, saj imajo podobno kemično sestavo kot original.
IBM, ki je največji proizvajalec pisarniške opreme se je boril na Vrhovnem sodišču Združenih držav Amerike, potem ko so poročali, da je grozil strankam s prenehanjem garancije, če bodo uporabljali proizvode tretjih oseb. IBM je izgubil in je spremenil garancijsko politiko.
Pomembno je, da se garancijo prebere jasno in so pogoji, ki so določeni v njej tudi razumljivi. Nekateri proizvajalci nudijo omejene garancije, katere niso na enaki ravni in so v nasprotju z zakonom o izboljšavah Magnuss-Mossovega akta, če jo proizvajalec jasno oglašuje kot omejeno garancijo.